22415
Book
In basket
W świecie jutra przewaga konkurencyjna będzie po stronie tych przedsiębiorstw, które wykażą się lepszym refleksem w zaspokajaniu potrzeb i oczekiwań końcowych nabywców. Ponieważ logistyka odgrywa kluczową rolę w tym procesie, sukces rynkowy w coraz większym stopniu zależy od umiejętności właściwego rozplanowania i zsynchronizowania przepływów rzeczowych i informacyjnych w płaszczyźnie wewnątrz- i międzyorganizacyjnej. Jest to bardzo trudne zadanie, bo oprócz ścisłej współpracy między różnymi działami przedsiębiorstwa wymaga także integracji procesów biznesowych realizowanych na całej długości łańcucha dostaw. Autorzy, posługując się licznymi przykładami, objaśniają szczegółowo problemy, z jakimi muszą się zmierzyć w tym zakresie menedżerowie - ze szczególnym uwzględnieniem kwestii globalizacji sieci logistycznych - i pokazują, jak je rozwiązywać z wykorzystaniem najnowszych koncepcji zarządzania logistyką i nowoczesnych technologii.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8058 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9414.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9413.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks s. 399-407
Tyt. oryg.: Logistics management and strategy : competing through the supply chain.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again