21979
Książka
W koszyku
Autorka koncentrując się na problemach dotyczących negocjacji w biznesie, przedstawiła sylwetkę negocjatora, scharakteryzowała konflikty i sposoby ich rozwiązywania, przebieg procesu negocjacji, problemy etyczne i rolę psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych. Na uwagę zasługują wyniki badań własnych z zakresu identyfikacji i zmian procesów negocjacyjnych w polskich przedsiębiorstwach oraz kwestie specyfiki negocjacji w komunikowaniu się z partnerami zagranicznymi.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7919 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9212.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 197-201.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej