22063
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Rola marki jako instrumentu podwyższania konkurencyjności produktów jest coraz bardziej doceniana. Przejawia się to m.in. istnieniem wielu wartościowych publikacji na ten temat. Prezentowana książka stanowi ich istotne uzupełnienie z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, nacisk został położony na koncepcje, które stosunkowo rzadko są poruszane w literaturze polskojęzycznej, np. model kapitału marki czy architektura marek. Po drugie, tematyka książki nie została poświęcona w całości opisywaniu teorii dotyczącej zarządzania marką. Jej treść została głęboko osadzona w polskiej "markowej" rzeczywistości, co czyni tę pozycję bardziej przystępną i ważniejszą z punktu widzenia praktyków zarządzania w Polsce.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7892.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9146.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 133-137
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again