22427
Book
In basket
Prowadzenie badań marketingowych w warunkach nowych wyzwań stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwiązań z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem książki jest przedstawienie tych rozwiązań zarówno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdrożeniowej. Pierwsza część książki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, które pozwalają na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga część książki jest poświęcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowań nabywców. Trzecia część książki zawiera omówienie wykorzystania metod badań marketingowych w działaniach przedsiębiorstw. W zakończeniu przedstawiono metodyczny aspekt badań związanych z implementacją marketingu relacyjnego w przedsiębiorstwach polskich, czeskich i słowackich.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8845.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again