22427
Książka
W koszyku
Prowadzenie badań marketingowych w warunkach nowych wyzwań stwarzanych przez rynek wymusza poszukiwanie rozwiązań z zastosowaniem nowych metod i technologii. Celem książki jest przedstawienie tych rozwiązań zarówno w ich warstwie metodycznej, empirycznej, jak i wdrożeniowej. Pierwsza część książki zawiera zestawienie metod i technologii w badaniach marketingowych, które pozwalają na coraz bardziej skuteczne rozpoznanie oraz pomiar zjawisk rynkowych. Druga część książki jest poświęcona metodom wykorzystywanym w badaniach zachowań nabywców. Trzecia część książki zawiera omówienie wykorzystania metod badań marketingowych w działaniach przedsiębiorstw. W zakończeniu przedstawiono metodyczny aspekt badań związanych z implementacją marketingu relacyjnego w przedsiębiorstwach polskich, czeskich i słowackich.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8845.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej