22425
Book
In basket
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; główne pojęcia dyscypliny; analizę i ocenę narzędzi diagnozy; metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu edukacyjnego kraju; ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy; ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich; pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych; dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7797 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7796.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8803.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks s. 353-363
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again