21979
Book
In basket
Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10038 [Magazyn 1], P.10039 [Magazyn 1], P.10037 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7782.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8788.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 83-84.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again