22406
Book
In basket
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7746.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8751.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication
Indeks s. 117-120
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again