22415
Book
In basket
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Niniejszy przewodnik stanowi rodzaj vademecum na temat narzędzi i metod elektronicznego przekazu, których znaczenie, w świecie zdominowanym przez nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne, stale wzrasta. Autorka omawia wszystkie rodzaje procesu komunikacji elektronicznej, jego wpływ na współczesny biznes, metody zarządzania nim, a także sposoby uatrakcyjnienia (dodatki graficzne, prezentacje itp.). Książka umożliwia zapoznanie się z najważniejszymi obszarami, aspektami i dziedzinami komunikacji elektronicznej, a więc: - tendencjami w komunikacji elektronicznej (e-biznes, telepraca, przedsiębiorstwa internetowe), - elektronicznymi narzędziami zbierania informacji (intranet, ekstranet, badania przez internet), - elektronicznymi narzędziami przekazywania informacji w formie pisemnej (e-mail, faks, fora i czaty internetowe, wizytówki multimedialne), - projektowaniem witryn internetowych, - elektronicznymi narzędziami komunikacji werbalnej (prezentacje, konferencje elektroniczne, telefon), - elektronicznymi narzędziami wykorzystywanymi w trakcie szukania pracy (projektowanie i rozpowszechnianie życiorysu w wersji elektronicznej, poszukiwanie pracy za pośrednictwem internetu). W czasach, gdy efektywne przekazywanie informacji stanowi jedną z kluczowych kwestii, a ich forma jest tak samo ważna jak treści, książka ta stanowi cenną pomoc w codziennej pracy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7745.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8749.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg. : Guide to Electronic Communication. Using Technology for Effective Business Writting and Speaking
Indeks s. 155-160
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again