22415
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
W książce autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz przeprowadza wszechstronną analizę ich otoczenia międzynarodowego. Głównym wątkiem książki są uwarunkowania międzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczególnych rynkach, na poziomie zarówno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotyczących poszczególnych elementów programów marketingowych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej