22409
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
W książce autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw oraz przeprowadza wszechstronną analizę ich otoczenia międzynarodowego. Głównym wątkiem książki są uwarunkowania międzynarodowego ujednolicania (standaryzacji) lub adaptacji (dostosowania) marketingu na poszczególnych rynkach, na poziomie zarówno decyzji strategicznych, jak i decyzji dotyczących poszczególnych elementów programów marketingowych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8747.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again