22427
Książka
W koszyku
Przygotowany podręcznik odbiega od klasycznych ujęć, koncepcji i modeli tego typu opracowań. Jest to właściwie zbiór rozpraw, studiów i opracowań dotyczących różnych dziedzin działalności edukacyjnej i związanych z nią refleksji badań i teorii. Intencją tego opracowania jest ukazanie wybranych węzłowych problemów istniejących lub dopiero powstających subdyscyplin pedagogicznych (...). Praca ma na celu ukazanie głównych kierunków rozwoju pedagogiki, tworzenia się jej różnorakich odgałęzień i specjalizacji, obejmowania badaniami i refleksją pedagogiczną coraz szerszych terenów i coraz głębszego ich ujmowania. (...) Omawiane w podręczniku nauki pedagogiczne nie obejmują wszystkich dziedzin praktycznej działalności edukacyjnej, lecz tylko te, których znaczenie społeczne i intensywność rozwoju spowodowały narodziny refleksji i badań pedagogicznych oraz próby tworzenia teorii naukowych. (...) Prezentowane w podręczniku poglądy, analizy, diagnozy, wyniki badań, opcje teoretyczne są oparte głównie na polskich doświadczeniach i odzwierciedlają potrzeby naszego społeczeństwa. (...)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8734.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej