22415
Książka
W koszyku
Pod wpływem nowych doświadczeń, które niesie z sobą rozwój epoki cywilizacji informacyjnej, coraz wyraźniej zaczynamy dostrzegać rolę etyki w zarządzaniu. W warunkach postępującej globalizacji, coraz bardziej burzliwego otoczenia i nasilającej się konkurencji, wzgląd na normy moralne wydaje się konieczny, aby relacje między ludźmi i organizacjami nie wynaturzyły się w wyniszczającą walkę bez reguł, w której prawa człowieka są podporządkowane interesom firmy. Nieprzypadkowo w ostatnich latach rośnie zainteresowanie etyką biznesu, odpowiedzialnością społeczną przedsiębiorstwa czy etyką relacji społecznych w organizacji.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7702.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8708.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 234-236.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej