22409
Book
In basket
Pod wpływem nowych doświadczeń, które niesie z sobą rozwój epoki cywilizacji informacyjnej, coraz wyraźniej zaczynamy dostrzegać rolę etyki w zarządzaniu. W warunkach postępującej globalizacji, coraz bardziej burzliwego otoczenia i nasilającej się konkurencji, wzgląd na normy moralne wydaje się konieczny, aby relacje między ludźmi i organizacjami nie wynaturzyły się w wyniszczającą walkę bez reguł, w której prawa człowieka są podporządkowane interesom firmy. Nieprzypadkowo w ostatnich latach rośnie zainteresowanie etyką biznesu, odpowiedzialnością społeczną przedsiębiorstwa czy etyką relacji społecznych w organizacji.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7702.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8708.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 234-236.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again