22406
Book
In basket
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 249 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenie. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada: kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci; jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe; jak skonstruować skuteczny przekaz online; jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach; jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7621.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8633.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 233-240. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again