22409
Book
In basket
Książka ta to obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiebiorczości w środowisku lokalnym. Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia biznesu i przedsiębiorcami. Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami finansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8520.IX.2 [Czytelnia C], 8521.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 269-292.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again