22427
Book
In basket
Zarządzanie marketingowe biblioteką staje się dziś warunkiem niezbędnym jej prawidłowego funkcjonowania. Biblioteki powinny opracowywać i wdrażać strategie marketingowe po to, aby dotrzeć do szerokiego kręgu Czytelników z jak najlepszą ofertą i jak najlepiej spełnić swą misję. Kwestie komunikacji marketingowej i budowania więzi ze środowiskiem użytkowników, metodyki prowadzenia badań marketingowych oraz praktyka działań na tym polu stanowią dziś ważny element działalności bibliotek oraz starań ich kadry zarządzającej i pracowników. Ciągłe pojawianie się nowych technologii bibliotecznych, nowych typów zasobów, a także zmiany cech środowiska użytkowników wpływają na formę usług bibliotecznych. Pojawiło się też nowe zjawisko – określane terminem Biblioteka 2.0, którego najważniejszą cechą jest interaktywność relacji pomiędzy Czytelnikiem a bibliotekarzem, tworzenie wokół biblioteki, zwłaszcza jej serwisu wirtualnego, społeczności zaangażowanych użytkowników, współtworzących treści związane z ofertą bibliotek.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8476.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again