22409
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu ; nr 45)
Przygotowując niniejszą publikację chcieliśmy stworzyć możliwość zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych w kraju i zagranicą dotyczących: form i roli czynników i sił sprawczych procesów wdrażania innowacji we wszystkich sektorach agrobiznesu; postaw wobec innowacji różnych podmiotów i instytucji; efektów ekonomicznych i społecznych wdrażania innowacji oraz sposobów podejmowania decyzji i przebiegu procesów innowacyjnych. Książka jest miejscem prezentacji ujęć teoretycznych dotyczących przykładów różnych innowacji, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań konsumentów wobec innowacji. Tom drugi, w kolejnych czterech częściach, zawiera opracowania dotyczące innowacji produktowych, innowacji marketingowych, innowacji procesowych oraz innowacji organizacyjnych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7992.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8443.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Innovations and Innovativeness in the Agribusiness Sector
Uwaga ogólna
Streszcz. ang. przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej