22409
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu ; nr 45)
Przygotowując niniejszą publikację chcieliśmy stworzyć możliwość zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych w kraju i zagranicą dotyczących: form i roli czynników i sił sprawczych procesu wdrażania innowacji we wszystkich sektorach agrobiznesu; postaw wobec innowacji różnych podmiotów i instytucji; efektów ekonomicznych i społecznych wdrażania innowacji oraz sposobów podejmowania decyzji i przebiegu procesów innowacyjnych. Szerokie zainteresowanie problematyką innowacji spowodowało, iż zdecydowaliśmy się na wydanie dwóch tomów tego samego tytułu. W tomie pierwszym wyróżniono cztery części. W części pierwszej, poruszono teoretyczne aspekty definiowania i rozumienia innowacji oraz określania ich roli w rozwoju rolnictwa. W części drugiej umieszczono prace poruszające problematykę innowacyjności w sektorze rolnictwa i przemyśle rolno-spożywczym. Część trzecia zawiera opracowania poświęcone innowacyjności konsumentów, zaś część czwarta jest miejscem prezentacji opracowań będących przykładem zastosowania nowoczesnych technik informatycznych w przygotowaniu i wykorzystaniu innowacji.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7991.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8442.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Innovations and Innovativeness in the Agribusiness Sector
Uwaga ogólna
Streszcz. ang. przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej