22071
Książka
W koszyku
W książce zawarte są pogłębione reinterpretacje oraz identyfikacje podstawowych odniesień i przewartościowań zarządczych logistyki i marketingu zorientowanych na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami rynkowymi, na integrację oraz modelowanie procesów i systemów zarządzania, na potencjały efektywności i sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa itp. Zaprezentowane w opracowaniu autorskie dociekania stanowią syntezę i efekt wieloletnich badań prowadzonych w Katedrze Marketingu i Logistyki na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Opolskiego oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Administracji w Opolu w zakresie przesłanek, przejawów oraz skutków integracji logistyki i marketingu w aspekcie zarządczym i efektywnościowym.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8440.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej