22409
Książka
W koszyku
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania – w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9709.IX.12 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7401.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8381.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 164-171.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej