22409
Book
In basket
Celem niniejszego opracowania jest rozpoznanie potencjału turystycznego Regionu Leszczyńskiego oraz wskazanie możliwości wykorzystania go dla rozwoju turystyki wraz z koncepcją regionalnych produktów turystycznych. Zakres czasowy opracowania obejmuje lata od 2000 (w części diagnostycznej) do 2013 (w części strategicznej, głównie w zakresie misji i celów), a także kolejne lata, gdyż wiele podjętych zgodnie ze strategią działań winno mieć charakter długofalowy. W pracy wykorzystano dostępne publikacje książkowe (zwłaszcza z zakresu krajoznawstwa), opracowania statystyczne (GUS, Instytut Turystyki w Warszawie, materiały niepublikowane, dokumenty urzędowe oraz wyniki badań własnych, przeprowadzonych na obszarze Regionu. Proces opracowywania strategii obejmował: diagnozę, analizę strategiczną, sformułowanie wizji i misji turystycznej Regionu, wyznaczenie strategicznych celów rozwoju turystyki oraz stworzenie koncepcji kreowania i promocji produktów turystycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8172.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again