22406
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Celem pracy jest przedstawienie najważniejszych zasad i technik związanych z marketingowym zarządzaniem przedsiębiorstwem. Punktem wyjścia jest spojrzenie na proces wymiany, który ma mieć charakter ekwiwalentny. Oznacza to działanie na rzecz zapewnienia korzyści klientowi, a jednocześnie odpowiedniej marży dla przedsiębiorstwa. Prezentowane treści odwołują się do zasad etyki gospodarczej, która jest podstawą ekwiwalentności wymiany, rozwoju zrównoważonego i dlugofalowego. Wieloletnia współpraca autorów z przedsiębiorstwami w charakterze doradców, konsultantów, członków rad nadzorczych i ekspertów pozwoliła na ilustrowanie rozważań teoretycznych konkretnymi przykładami.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7188 [Magazyn 1], P.7189 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 8075.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8074.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Dla studentów uczelni wyższych
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again