22000
Book
In basket
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by dalej przedstawić czytelnikowi szczegółowe problemy związane z marketingiem politycznym, propagandą, public relations, reklamą polityczną. Książka analizuje bardzo szeroko zarówno podstawowe relacje międzyludzkie, z uwzględnieniem mechanizmów psychologicznych, kulturowych czy społecznych, jak i systemy komunikacji społecznej czy politycznej. Charakteryzuje uczestników procesu komunikowania (obywateli, liderów partyjnych, grupy nacisku itp.), cele i efekty przekazu oraz omawia rolę mediów w relacjach z otoczeniem. Podręcznik przeznaczony dla studentów politologii, dziennikarstwa, nauk społecznych, marketingu i reklamy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7174 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 8060.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8059.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again