21979
Książka
W koszyku
Książka odnosi się do istoty problematyki obejmującej subsystem gospodarki narodowej, a mianowicie agrobiznes, łączący kolejne etapy wytwarzania żywności, począwszy od zaopatrzenia rolnictwa w środki produkcji na dystrybucji żywności kończąc. W opracowaniu wyeksponowano szczególnie cechy specyficzne agrobiznesu i marketingu w agrobiznesie. Książka służy pomocą dydaktyczną nie tylko studentom, ale również wszystkim tym, którzy zainteresowani są podjętą w pracy problematyką.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8044.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej