22425
Książka
W koszyku
Ustalenia, jak radzą sobie studenci z rozpoznawaniem składników języka zawierających wiedzę o zależnościach, o oddziaływaniach, było inspiracją do napisania oddawanej do rąk Czytelnika książki. Studenci są wyposażeni w wiedzę definicyjno-klasyfikacyjną. W sytuacjach dydaktycznych często wykorzystują uproszczone schematy myślenia, wyjaśniania, skąpy repertuar leksykalny, łatwo porzucają język opisu a wykorzystują język ocen i postulatów. Taki schemat myślenia utrudnia im odróżnianie przypuszczenia od składnika języka opisującego zjawiska realne lub relacje między nimi. Być może przedkładane propozycje osłabią te utrudnienia i będą przydatne studentom do czytania tekstu naukowego z większym pożytkiem poznawczym.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8017.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 83-85
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej