22425
Book
In basket
Form of Work
Genre/Form
Ustalenia, jak radzą sobie studenci z rozpoznawaniem składników języka zawierających wiedzę o zależnościach, o oddziaływaniach, było inspiracją do napisania oddawanej do rąk Czytelnika książki. Studenci są wyposażeni w wiedzę definicyjno-klasyfikacyjną. W sytuacjach dydaktycznych często wykorzystują uproszczone schematy myślenia, wyjaśniania, skąpy repertuar leksykalny, łatwo porzucają język opisu a wykorzystują język ocen i postulatów. Taki schemat myślenia utrudnia im odróżnianie przypuszczenia od składnika języka opisującego zjawiska realne lub relacje między nimi. Być może przedkładane propozycje osłabią te utrudnienia i będą przydatne studentom do czytania tekstu naukowego z większym pożytkiem poznawczym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8017.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 83-85
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again