21979
Book
In basket
Na uwagę zasługuje fakt, że właściwie rozumiany marketing w turystyce wykracza poza ramy przedsiębiorstwa, ma więc swój wymiar mezo- i makroekonomiczny. Jest on określany jako skoordynowana polityka turystyczna na szczeblu terytorialnym (np. gmin, regionów, krajów), nastawiona na zaspokojenie w możliwie największym stopniu potrzeb określonych grup turystów odwiedzających dany obszar. Podobnie jak w firmach, cele marketingu obszaru osiągane są za pomocą typowego instrumentarium marketingowego - odpowiednio ukształtowanego produktu, właściwej polityki cen, pożądanej dystrybucji i stosownego systemu promocji, a zastosowanie tych narzędzi w praktyce w określonej kompozycji powinno być poprzedzone badaniami rynku.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7196 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7195.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8085.XX.5 [Czytelnia B], 8086.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again