21982
Książka
W koszyku
Istotną zaletą podręcznika jest możliwość nauczenia się (lub zrobienia repetytorium) z podstawowych działów mikroekonomii, jakimi są teorie, dotyczące gospodarki rynkowej oraz zachowania konsumenta. Publikacja, ze względu na oryginalną konstrukcję, stanowi rzeczywiście podręcznik według standardów międzynarodowych i w pełni kwalifikuje się do wprowadzenia na rynek. Skierowany jest do studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy szkół pomaturalnych oraz uczniów ostatnich klas szkół średnich o profilu ekonomicznym. Odbiorcą publikacji może być również kadra menedżerska i specjaliści zajmujący się marketingiem.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7842.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej