22409
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + CD.
Autorka w niezwykle interesujący sposób przedstawiła zarówno ogólne informacje o Internecie i jego użytkownikach, jak i możliwościach wykorzystania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw - promocji, badaniach marketingowych czy sprzedaży. W książce w sposób praktyczny i syntetyczny zaprezentowano kluczowe kwestie związane z zastosowaniem Internetu w marketingu.(...) Podstawową zaletą publikacji jest jej przejrzysta forma. Wprowadzenia sygnalizujące poruszane w poszczególnych częściach zagadnienia, pytania, zadania do wykonania oraz proponowana literatura przedmiotu usprawniają proces dydaktyczny. Z punktu widzenia prowadzenia wykładu szczególnie przydatna jest załączona prezentacja multimedialna.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6990 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7798.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7797.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Supplement note
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o o takiej samej sygnaturze jak książka.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again