22409
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Ta interesująca praca naukowa składa się z pięciu obszernych rozdziałów. W pierwszym znalazły się zagadnienia dotyczące public relations przedsiębiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotyczące rynkowych zachowań konsumentów. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfikę wykorzystanej metody badawczej i opisano narzędzie badawcze, ponadto rozdział ten charakteryzuje badaną populację, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury próby badawczej. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki badań prowadzonych przez autorkę, a w piątym skupiono się na rozważaniach dotyczących możliwości oceny poziomu komunikacyjnej wrażliwości konsumentów za pomocą skali pomiarowej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7800.IX.18 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6991.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7799.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 193-200.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again