22415
Book
In basket
Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym omówione zostaną czynniki ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne oraz przedstawione informacje o ocenie tych rynków i możliwych sposobach wejścia na nie. W rozdziale drugim zaprezentowane będą różne rodzaje strategii marketingowych i innych strategii funkcjonalnych, jakie należy przygotować w związku z ekspansją na rynki zagraniczne. Omówiono tu także pokrótce wzajemne zależności między tymi strategiami. Rozdział trzeci poświęcony jest strategii marketingu-mix i jej elementom w odniesieniu do rynku międzynarodowego. W rozdziale czwartym opisano różne warianty organizacji działalności marketingowej na rynkach międzynarodowych. Wreszcie rozdział piąty zawiera informacje o realizowanych przez polskie przedsiębiorstwa strategiach ekspansji na rynki zagraniczne i ich strategiach marketingowych na tych rynkach
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6992 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7802.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7801.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 132-133.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again