22409
Book
In basket
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać swoje produkty i usługi. Jej adresatem są wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą, specjaliści marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. Książka pozwala lepiej zrozumieć zmiany zachodzące we współczesnym marketingu oraz wykorzystać potencjał nowych mediów.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6977.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7777.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 174-175.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again