22415
Book
In basket
Książka prezentuje bogate instrumentarium promocyjnego oddziaływania na klientów i wybrane aspekty jego integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna. Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7784.IX.17 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6983.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7785.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 290-300.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again