22415
Book
In basket
Internet to nie tylko niewyczerpane źródło informacji i nadzwyczaj wygodny środek porozumiewania się, ale też bardzo skuteczne, otwierające nieznane dotąd możliwości, nowoczesne narzędzie marketingu firmy i produktów, które może stać się nieocenionym wsparciem i uzupełnieniem klasycznych strategii marketingowych. Ta książka w przystępny sposób wprowadza czytelnika w krąg tych zagadnień, a przy tym oferuje wiele praktycznych wskazówek, dzięki którym każdy użytkownik sieci nauczy się w niej poruszać z jak największą korzyścią dla siebie.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6984.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7787.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Cybermarketing. How to Use the Internet to Market Your Goods and Services.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again