22415
Książka
W koszyku
Głównym obszarem zainteresowań autorów artykułów zamieszczonych w monografii są strategie marketingowe jako źródło konkurencyjności rynkowej przedsiębiorstw. Strategie te obejmują wielowariantowe postępowanie i zachowanie podmiotów gospodarczych wobec klientów i konkurentów z wykorzystaniem ustalonej struktury środków i działań rynkowych. Istotnym walorem publikacji jest prezentacja aktualnych wyników badań empirycznych prowadzonych w wielu ośrodkach akademickich i wieloaspektowość prezentowanych zagadnień. Pozwalają one odpowiedzieć na pytanie, jak skutecznie i efektywnie kształtować strategie marketingowe.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6956 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7750.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7749.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej