21982
Book
In basket
(Resocjalizacja)
Książka prezentuje główne stanowiska teoretyczne i problemy praktyczne w postępowaniu diagnostycznym. Formułuje podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnozowania w resocjalizacji, wraz z opisem modeli diagnozowania, specyficznych trudności, dylematów i zasad diagnozowania w przypadku tzw. "zjawisk trudnych". Przedstawia podstawowy warsztat diagnostyczny pedagogiki resocjalizacyjnej z określeniem metod, technik i narzędzi diagnostycznych oraz zasad ich stosowania.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6944.VI.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7733.VI.13 [Czytelnia A], 7734.VI.13 [Czytelnia A] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 313-329. Indeksy
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again