22011
Książka
W koszyku
W monografii podjęto próbę usystematyzowania pojęć i procesów z zakresu zarządzania w turystyce. W opracowaniu wykorzystano krajowe strategiczne programy rozwojowe gospodarki i turystyki. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób profesjonalnie związanych z turystyką oraz przedstawicieli samorządów i studentów. Wiedza zawarta w monografii umożliwia całościowe spojrzenie na zagadnienia i treści pojawiające się w innych dziedzinach turystyki: w ekonomice turystyki, marketingu turystycznym, hotelarstwie, agroturystyce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7521 [Magazyn 1], P.7518 [Magazyn 1], P.7520 [Magazyn 1], P.8692 [Magazyn 1], P.7517 [Magazyn 1], P.7519 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5654.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5653.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7150.XX.3 [Czytelnia B], 7151.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej