22409
Book
In basket
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5600 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7063.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 391-401.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again