22068
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
W książce przedstawiono ogół zagadnień teoretycznych i wskazówki praktyczne dotyczące działań marketingowych w handlu detalicznym. Szczególny nacisk położono na specyfikę handlu detalicznego, zachowania nabywców oraz sposoby wpływania na podejmowane przez nich decyzje o kupnie. W wyjątkowo interesujący sposób, posługując się przykładami, opisano metody przyciągania klientów do miejsca sprzedaży, nakłaniania ich do kupna oraz powodowania, by w przyszłości ponownie odwiedzili tę samą placówkę. Osobny rozdział poświęcono handlowi w Internecie.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5584 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7037.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Retail marketing.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again