22417
Book
In basket
W książce podjęto próbę przedstawienia obecnego stanu wiedzy na temat konstruowania prognoz i zaprezentowano szerzej te spośród wielu znanych metod prognozowania zjawisk gospodarczych, które najlepiej dostosowane są do potrzeb przedsiębiorstw. Omówiono zarówno znaczenie prognoz dla zarządzania, jak i sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach jak: - klasyfikacja metod prognozowania, - dane prognostyczne i ich analiza, - metody prognozowania oparte na modelach szeregu czasowego, - metody prognozowania oparte na modelach ekonometrycznych, - metody prognozowania oparte na modelach analogowych, - metody prognozowania oparte na modelach ze zmiennymi wiodącymi, - prognozowanie na podstawie metod jakościowych, - integracja metod ilościowych z ocenami ekspertów, - system prognostyczny przedsiębiorstwa, - prognozowanie wielkości sprzedaży i prognozowanie finansowe.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5588.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7042.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again