22409
Book
In basket
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 278 s. : il. ; 24 cm.
Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Opisane w książce strategie wchodzenia na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7781 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7780.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8787.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again