22427
Książka
W koszyku
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym. Przedstawiono pojęcie marketingu na rynku międzynarodowym, treść badań marketingowych na tym rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Następnie zaprezentowano sposób oceny i wyboru rynków zagranicznych oraz stosowane na nich formy działania. W dalszej kolejności omówiono pojęcie i elementy strategii marketing mix na rynkach zagranicznych, posługując się przy tym wieloma przykładami różnych firm, które funkcjonują na rynku międzynarodowym. Zaprezentowano także rozważania odnoszące się do organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa, które prowadzi działania na rynku międzynarodowym i realizuje na nim różne strategie internacjonalizacyjne. Ostatnia część pracy prezentuje kilkanaście przykładów firm działających na rynkach zagranicznych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7016.IX.16 [Magazyn 1], 7017.IX.16 [Magazyn 1], P.5563 [Magazyn 1] (3 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej