22415
Book
In basket
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5770 [Magazyn 1], P.5769 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5495.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6899.XX.5 [Czytelnia B], 6898.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 190-191.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again