22406
Book
In basket
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12862.IX.16.3 [Magazyn 1], P.12863 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5486.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6882.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 253.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again