22409
Book
In basket
Form of Work
Subject
W książce przedstawione zostały sposoby prowadzenia interwencji w sytuacjach kryzysowych przez osoby, które z racji swojego zawodu nie mają profesjonalnego przygotowania do tego typu działań. Nie są psychologami, a powinni zdobyć podstawową wiedzę w tym zakresie. Autor zdaje sobie doskonale sprawę i wyraźnie podkreśla, że w jakiejkolwiek interwencji w czasie kryzysu społeczeństwo zachowuje się w określony sposób i ratownicy poza pomocą sensu stricte materialną udzielają pomocy psychologicznej. Osoby udzielając wsparcia nie mogą podejmować działań, które nie tylko nie pomogą ofiarom, ale mogą ich bardziej pogrążyć. Autor prowadzi czytelnika przez różne sytuacje kryzysowe, począwszy do katastrof, kataklizmów technologicznych, ekologicznych czy naturalnych, porusza zagadnienia związane z terroryzmem, przejęciem zakładników, samobójstw oraz przemocy itp. Porusza też w swojej publikacji zagadnienie żalu po stracie. Podaje wskazówki prowadzenia rozmowy telefonicznej ze sprawcami jak i ofiarami aktów przemocy szeroko rozumianej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5432.III.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6756.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again