22063
Book
In basket
Przedmiot zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym wykładany jest na wielu uczelniach w kraju. Jednakże do tej pory na rynku nie ma w zasadzie podręcznika, który by w sposób kompleksowy ujmował podstawowe problemy zarządcze występujące w podmiotach funkcjonujących w branży turystycznej. Próbę wypełnienia (choćby częściowego) tej luki podjęli autorzy opracowania. Wykorzystali w związku z tym swoje wieloletnie doświadczenie nabyte zarówno w praktyce gospodarczej, jak również w wieloletniej działalności dydaktycznej prowadzonej na wyższych uczelniach. Książka ta, zdaniem autorów, powinna być użyteczna dla grup społecznozawodowych, które pragną uzupełnić, uporządkować czy pogłębić swą wiedzę z różnych zagadnień związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem turystycznym. Są to np. nauczyciele akademiccy, praktycy życia gospodarczego posiadający własne przedsiębiorstwa lub pragnący je założyć czy osoby zatrudnione w sektorze turystyki, zarówno na stanowiskach wykonawczych, jak i kierowniczych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5767 [Magazyn 1], P.5768 [Magazyn 1], P.5766 [Magazyn 1], P.5373 [Magazyn 1], 6980 [Magazyn 2] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6639.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6638.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again