22425
Book
In basket
Przedmiotem i zarazem głównym problemem pracy jest zarys rozwoju i koncepcji polskiej pedagogiki opiekuńczej. Podjęcie powyższego problemu uzasadnia przede wszystkim: dyskusyjny charakter preliminariów i statusu teoretyczno-metodologicznego pedagogiki opiekuńczej; pozostawanie od wielu lat na poziomie pluralizmu koncepcyjnego; pokazanie pedagogiki opiekuńczej w trakcie procesu tworzenia i rozwoju teoretyczno-metodologicznego na przestrzeni lat; niepokojące spowolnienie w ostatnich latach, w refleksji naukowej nad rzeczywistością opiekuńczo-wychowawczą.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7225 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 8146.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6552.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again