22425
Książka
W koszyku
Przedmiotem i zarazem głównym problemem pracy jest zarys rozwoju i koncepcji polskiej pedagogiki opiekuńczej. Podjęcie powyższego problemu uzasadnia przede wszystkim: dyskusyjny charakter preliminariów i statusu teoretyczno-metodologicznego pedagogiki opiekuńczej; pozostawanie od wielu lat na poziomie pluralizmu koncepcyjnego; pokazanie pedagogiki opiekuńczej w trakcie procesu tworzenia i rozwoju teoretyczno-metodologicznego na przestrzeni lat; niepokojące spowolnienie w ostatnich latach, w refleksji naukowej nad rzeczywistością opiekuńczo-wychowawczą.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7225 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8146.IV.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6552.IV.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej