22409
Book
In basket
Książka ukazuje ekonomiczną istotę zjawiska turystyki, główne sfery i mechanizmy jej oddziaływania na układ gospodarczy określonej skali - miejscowość, region, kraj czy grupę krajów. Cechy popytu i podaży turystycznej znajdują bezpośrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczególnych grup przedsiębiorstw turystycznych. Autorka przedstawiła bardziej szczegółowo grupę przedsiębiorstw hotelarskich i biur podróży. Treść książki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami współczesnej turystyki - studentów, nauczycieli różnych form i szczebli kształcenia kadr dla turystyki, osób prowadzących działalność naukowo-badawczą, pracowników administracji samorządowej i rządowej, jak również praktyków prowadzących działalność gospodarczą w sferze turystyki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5260.XX.3 [Wypożyczalnia B], P.5261.XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6536.XX.3 [Czytelnia B], 6535.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again